Saturday, May 30, 2009

Kenduri Kedara di Musim Cuti Sekolah

Yess cuti sekolah dah start...boleh lah aku melenggang kangkung pagi2 gi kerja..yiehaa. Ujung minggu nih aku balik kampung ada kenduri menyambut menantu..bukan menantu bapak aku tapi menantu kakak aku. Ini anak sedara yg ke..mphh yg ke 5 kahwin...isterinya org Sungai Petani. Kenduri kat kg mmg seronok sbb masak memasak semua buat sendiri...nanti boleh aku ceduk lauk kenduri dari dlm kawah...tambah pulak jawatan aku masa kenduri sbg Asst Cooker (huhuhuhu).
Dengar kata kat kampung tak kurang dari 10 jemputan kahwin keluarga aku dapat umtuk minggu nih sahaja...kat kawasan perumahan blakang umah aku tu pon ada 2 buah keluarga yg buat kenduri...jenuh lahh kalau nak memenuhi semua jemputan...nak buat camana musim cuti sekolah musim org mengawan muahhahahah...

No comments: