Wednesday, July 25, 2007

Today is My Birthday

arini birthday yang ke ** hehehe...so nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada kawan-kawan yang tidak pernah melupakan tarikh saya menyambut hari tua..
especially To:
  1. Linda - sesungguhnya ko mmg tak pernah lupa ari aku meningkat umo semenjak kita kenal & thanks a lot utk adiah2 itu...
  2. Ana - eventhough jauh di mata tapi sentiasa dekat di hati..ko pon sama tak pernah nak miss to wish aku
  3. KrollNazib - every year dapat reminder hehehe..tapi slalu slumber bler mintak adiah it's ok this year ada reason...demam lah pulak arini...hope u get well soon bebeh...lepas baik demam lah yer...
  4. Geng2 SMSSKT (Nito, Slemang, Zida, Ta & Noranisah) - banyak menceriakan hari aku
  5. Opismatess..- happy birthday diiringi soklan *biler nak kawin*...ni eden malas nak dengar nih...

But...tarikh ini jugak ..tarikh arwah mok saya meninggal... dan tahun ini bermakna sudah 2 tahun mok meninggal...Al Fatihah untuk Mok...masa berlalu begitu pantas...

No comments: