Friday, August 17, 2007

Berikan Aku Cinta


Terbelenggu cintamu
Terhempasku di dalam pelukanmu
Bermandikan air surga
Membasuh jiwa
Menghempaskan seluruh dahaga

(I)Dekaplah tubuhku kasih
Bawalah aku melayangBersamamu
...Menyusuri ruang hati
Yang penuh kasih
Berhiaskan cinta abadi


Reff :Berikan aku cinta yang suci
Yang terdalam dari hatimu
Berikan aku kasih putih
Yang tulus darimu


Back to : (I),

Reff
Selalu ku berharap
Semuanya abadi





Quote : Tajuk lagu nih adik beradik dengan novel Puan Rose :) pastu semenjak 2 menjak nih ada sorg kawan tuh asyik bercerita pasal CINTA...sesuai sungguh jadi motivator utk PENCINTA...

4 comments:

Rose Harissa said...

hamboi2... tajuknya... mcm tajuk novel aku yeh? hehehe..
aku rasa mcm tau je sape kwn ko yg sker berckp pasal cinta tu... hehehe.. seorang individu yg suker mengelirukn minda org... yg tgh menulis novel comedy-romantic-thriller... hahahha

sueaiilee said...

Apa kata Rose...setiap novel ko depannyer ko letak title..
*Berikan*...mcm berikan kasihmu, berikan rindumu...lagi best "Berikan DUITMU"...lagiiii cantekkkkkk

Lynn Dayana said...

dong2 lah hang pa ni...

Rose Harissa said...

sue.. apakata ko wat surat pekeliling kat en Nod... hahahahha