Thursday, May 8, 2008

MU and CHELSEA fight for EPL title & Champion League


So hujung minggu nih ada 2 games yg nak tentukan siapakah yang layak untuk berada di puncak liga either MU or Chelsea. Baik MU or Chelsea dua2 kena menang..kalau nak title Liga maybe MU agak tertekan sbb dua games main kat tempat lawan. Chelsea lak bernasib baik sbb main kat tempat sendiri so aura penyokong tuh lagi kuat lahh..aku nak sokong saper yer coz both team ni bukan aku suka sgt pon...kalau aku join KDSC (social club) tgk bola for sure aku kena sokong MU...mostly dia org nih Die Hard Fan MU..nak tgk bola sorang2 kat umah lak mesti tak syok...kalau join KDSC aku kena jadi silent supporter untuk Chelsea hehe..ingat last 2 weeks masa MU lawan Chelsea utk EPL ..Chelsea menang 2-1 aku masuk bilik melompat sorg2 sbb kalau aku bersorak depan member2 KDSC yg lain for sure ada yg mengamuk kat aku hehehe....
Penentuan EPL Title
MU vs Wigan
Chelsea vs Bolton
Champion League (21/5/2008) sure game nih paling menarik
Chelsea vs MU

So mari kita lihat siapa yang KENA!!! adakah Christiano Ronaldo akan menunjukkan skilnyer yang terhebat untuk score goal...or Wayne Rooney yg nampak pemalas kat padang but he has a brain how to use every chances yg dia dpt utk score..ataupun Didier Drogba yg suka berdrama swasta bergaduh dengan team mate sendiri untuk ambik free kick bakal menggegarkan jaring ..kita tunggu dan lihat...

No comments: