Friday, June 13, 2008

WKR/WRK5714

Syukur Alhamdulillah dengan rezeki Allah ....dapat aku merasa kheta baru...yeahh petang Khamis aku gi ambik kat Proton Mutiara Damansara..ini dia BM Saga ku yg baru WRK5714...kheta kudaku seblom nih plet no WKR5714....harga petrol naik melimpah ruah ..aku lak beli kheta baru yerkk..so dalam list AZAM 2009 dah tercapai sebghn darinyer....Alhamdulillah....

Dah dapat kheta baru...weekend 14 & 15 June aku agak sibuk dengan aktiviti bersukan...ari sabtu seharian kluar rumah pukul 7 pagi...kul 11 mlm baru aku sampai umah...seharian aku kat Bukit Kiara Club...Company aku ada Sports Day...dan tak pasal aku kena main Netball which is sukan yg aku rasa paling leceh nak main...yalahh..gerak kaki pon tak boleh tak ke leceh namanya...tp dah dapat main syok jugak boleh melompat sana sini..lagipon kaki aku kira oklah takder gerak sgt time dpt bola....abis main netball aku main bowling plak...hahhaha yg nih memang haru...training takder apa takder aku main baling jerkk...adalah dapat strike skali...hahahha

Malam plak bersambung dengan dinner campur dgn majlis penyampaian hadiah....dapatlah 2 medal aku...cheap punya medal hahahha....then duduk makan semeja plak dengan mat2 despatch yg haru biru punyer otak so sambil makan tuh asyik gelak jelahh layan kegilaan bebudak despatch nih...anyway ada sorg budak tuh comey sgt umo baru 24 tahun...aku pon tak prasan kewujudan dia kat company nih...nak buat camana company aku nih bersepah2 opis nyer...nak kenal sesama staff pon susah...adalah gambar2 yg aku snap masa dinner....jap nak tempek...


hah...tp skali pandang mcm adik bradik lak kan hahaha..tp nama apa ntah budak nih aku pon lupa...hahhaha






Si Kamal & Sofi yg lapor...mamat 2 org nih memang sengal...hahahha...but it was fun sesekali sesekala melayan kegilaan dia org nih

Then Ahad aku melingkar kat umah...perghhh sakit semua urat saraf...dah ler aku ilang suara since jumaat ....suara dah jadi ala2 baru lepas buat konsert rock nyanyi 30 buah lagu....sesapa yg talipon aku dari ari jumaat sampai semlm mmg kena marah dengan aku termasuklah kakak aku kat kg yg over exicted bila aku bgtau dah dpt kereta baru....mana tak marah suara aku kluar tak kluar dia org sebok duk call aku....arinih baru ok sikit suara..cuma serak2 basah...arituh serak2 kering....

No comments: