Friday, February 6, 2009

PaintBall

inilah aku ada gaya tak? hehehe

Last sunday aku gi main paintball dgn kwn2...pastu bawak anak sedara aku syafiq join skali since result PMR dia quite ok eventho' taklah mencapai standard aku sbg hadiah bawak gi main paintball & panjat2 dinding.

Paintball nih sejenis sukan combat main tembak2 ala askar gtu..silap aribulan nampak mcm komunis hehe...cara permainan dia divide 2 team..pastu mana2 team yg berjaya ambik bendera balik ke base masing2 kira pemenang lah..oleh kerana kita org semua 1st timer semuanya tak berani nak ambik risiko bergerak jauh sgt dari tempat perlindungan...hahahah main tembak membabi buta tak kena sasaran langsung...tp dalam hati2 tuh ada gak yg tercedera kena tembak...pallets (peluru) nyer kalau kena sasaran dia pecah kluar warna oren tp kalau kena pada kulit..pecah kluar oren pastu kulit merah mcm kena gigit ooo...Alhamdulillah aku tak kena..camana nak kena sbb tak berani nak move forward..kapten kata move aku still stand in kat blakang tong..hahhaha..but I do really have fun with this game and rasa mcm nak main lagi...nanti letak gambar si Lan yg cedera di leher mcm kena love bites huhuhu!





Tu dia leher Lan dah cedera..yg sebelah tuh pian tgh tersengih ..merah oooo..sure kalau gf tgk mengamok takpon suspicious hehehe...








2 comments:

potech said...

macam best je ah, nak try tapi kena gi in group kan, tu yg payah

sueaiilee said...

iyer tekk mung nok perang guaner kalu sorg diri hehehe