Friday, January 4, 2008

Senyuman Seindah Suria

Senyum seindah suria...kau tersenyum ku tersenyum...hehehe semalam aku gi date dengan dentist...buang karang gigi tudia..bergegar kepala otak masa dentist tuh buat kerja...nasiblah dentist tuh lembut kerja tangannyer...lepas cuci gigi nak makan pon tak selesa penyudahnya malam tadi aku tido dengan kelaparan...pagi tadi bangun perut bergelora macam ombak laut cina selatan time musim tengkujuh tapi bila tgk gigi wahh...serta-merta rasa macam senyuman aku lah paling manis harini...yiehaaaaaaaaaaa!

Moralnya : buatlah rawatan gigi setiap 6 bulan supaya kurang sikit gegaran otak berlaku...


2 comments:

dhiya zafira said...

hihihi...sakit yang buat aku nak bagi penampor kat orang sakit gigilah...aku kalau terasa berdenyut2 jer memang aku lari ke dentist...sakit yg aku tak boleh tahan...
eh...sue ko tak ada ura2 nak support aku buat whitening teeth ker? hihiihih

Anonymous said...

support ko...nak support gigi aku pon guna company nyer entitlement itu pon kena tambah lagi 50 inggit...mahal bebenor kos gigi nih...aku nak cari bf dentist ler...hehehe adeihlahh brangan sungguh!