Thursday, March 6, 2008

After 7 Years...

Fuh! penat aku sungguh penat 2 hari ini, penat mengemas department aku..selepas 7 tahun kerja barulah terbuka pintu hati aku nak mengemas dengan membuang segala mak nenek catalog2 supplier, kertas, majalah...aku ambik kesempatan mengemas ni pon sbb bos takderk..kang kalau dia ada nanti kecoh plak...majalah tahun 1990 pon dia suruh simpan lagi....*don't simply2 throw away ahh sue..*.....hah bila dia takder bukan main seronok aku campak2.....tapi pagi tadi masa bos sms siap tanya *how's everything*...aku jawab dgn skema *e/thing's in order except we r working hard to tidy up our section (hehehe kuat bodek ekk aku nih)* pastu dia jawab *TQ but pls don't touch my room*....ingat nak jawab *tak hingin ehh..* tapi aku jawab *ok bosss! ur driver fetching u today...*
Dah siap ngemas nih lapang sungguh dada & pemandangan mata coklat ku hahhaha...oklahh aku mauuuuuuu pulangggggggg...

9 comments:

RinnTis said...

ko dah sampai seru mengemas? aku blom lagi. hehe

sueaiilee said...

patutlah aku ngemas rupa2nyer ambik ko 5 negeri dpt kat opposition....tudiaaaa...

RinnTis said...

BN terlalu pulun nak conquer kubu kuat PAS yang kelantan ngan tganu tu sampai tak nampak diorang dah nyusup ke utara, abih satu2 depa sapu.

sueaiilee said...

itulahh pasai...TIDOQ lagi...

Lynn Dayana said...

amboi... dari isu ngemas... terus g ke politik! Aku pening weh... dgn tingkah manusia. Kalaulah boleh aku 'kemas'kan rasa?

sueaiilee said...

biasalah...terimalah org tuh seadanya sbgmana dia terima kita nang adooooo nyer...hehehe

RinnTis said...

kemaskan rasa tu kemaskan perasaan ke? kan best kalau boleh disusun atur ye? betul jugak. most of the time yang menyakitkan tu i chose to ignore & forget. aku ni jenis tak reti cover sgt perasaan, kalau marah nampak marahnya, kalau sedih, nampak sedihnya, kalau gembira nampak gembiranya. kalau blurr nampak blurrnya. haha.

sueaiilee said...

boleh aku tambah sikit rinn * Dan bila sengal mmg nampak sengalnyer* hehehe

RinnTis said...

hua hua hua.. yg tu aaa aa.. ngan org2 tertentu jer kesengalan terserlah. aku ni kan pemalu orangnya. la la la *skipping*