Tuesday, April 8, 2008

27 Dresses & KL Book Fair

Jane (Katherine Heigl) is a vivacious New Yorker with a great job, a great apartment and a collection of ugly bridesmaid dresses she’ll never wear again. She is so invested in other people’s love lives that she is guilty of “wedding-hopping”, a feat witnessed by Kevin (James Marsden), a newspaper reporter who realizes that a great story on this always-a-bridesmaid is his ticket off the wedding beat. Jane’s precisely organized life becomes permanently disrupted when sexy younger sister Tess (Malin Akerman) arrives from Europe and immediately captures the heart of George, Jane’s boss (Ed Burns). Accommodating Jane is enlisted to plan yet another wedding, but there’s a serious complication: Jane is secretly, and desperately, in love with George.
Hah! nilah aku buat last weekend..Jumaat malam gi tgk citer 27 Dresses..bler nengok citer nih mcm sedih pon ada teringat kat kawan baekk...Citer nih bagi aku mmg best biasalah sbb citer2 romentik komedi nih mmg favourite aku dari dulu kini dan selamanya...kannyer apa kalau aku tgk wayang aku mmg nak relaks kan paler otak so mmg tak nak ler tgk citer2 yg memaksa aku berpikir sedalam lautan hahhaha...BTW ada preview citer "Made of Honour" pastu Mc Dreamy yg berlakon...dan ni bermakna filem nih WAJIB DITONTON...akan kupergi...
Sabtu plak mmg dah plan dengan si Rinn Haney Koma nak ronda2 kat Book Fair...dah berkenalan si toRinn nih pon kerana buku gak!...jumpa toRinn & YamSENG kat PWTC...uishhh ramai orang jenuh gaklah nak mengintai dari tirai Booth mencari R & Y yg tgh nunggu kat CESB nyer booth...pusing2 punya pusing siap lalu kat karpet merah ahakss...pastu last destination aku gi kat booth Alaf21...jumpa Mrs ROSE yg sentiasa berbaju merah bila aku jumper dia ahakss....kawan aku LD lakk balik kg ada kenduri arwah so takderlah dia dlm sessi beramas mesera dgn Fans. Si Rinn biasa lahh dgn kameranyer aku lak terlupa tak bawak kamera pastu arituh pon aku tak dressing sgt...sbb mlm lepas tgk movie aku tak balik umah (jadi pendatang haram yg halal aku nih kat Kota Damansara). Tapi yg syok kat Booth JS dapat berkenalan dgn kak norsuraya yg novel2 nyer aku mmg nak buat koleksi...siap bergambo...dahlah pakai baju buruk....tapi dalam penuh sesak manusia tuh ada gak manusia perasan aku..insan kerdil ini ahakss..tengtiba kawan masa kat USM dulu menegur..punyalah lama tak jumpa..jumpa2 kat situ...siaplah bertukar namecard opsss tidak sbb namecard aku dah abiss darr tak prasan lah plak....okaylah aku bukannyer pandai sgt nak menulis hahhaha...konon org ada blog aku pon nak create blog tapi isinya hehe sendiri mau ingat...BTW blog aku...aku punya pasal lah nak tulis apa ekk! sebenarnya ramai lagi novellis yg aku jumpa tapi Rinn dah tulis kat blog dia dahh so takyah lah aku repeat lagi...aku beli 3 buku JS then biler balik nyesal sbb tak beli byk2 tak sangka plak mood aku dah swing ke arah baca novel lak bulan nih ahakss!
Tata...setakat ni dulu..jumpa lagi dilain siaran tertunda...

3 comments:

RinnTis said...

:) sue! thanks sudi temankan aku dgn yam meronda pwtc hari tu. ada rezeki, kita jumpa lagi.. hari tu kitorang balik pukul 5.30 ptg.. sempat wo jumpa Dr Sheikh Muzafar Syukur angkasawan tu

sueaiilee said...

sesama....wahh mesti YAMseng tersengih semedang dpt tgk Dr SMS..

RinnTis said...

owh.. patutla yam menyengeh.. aku ingat dia sengih kat aku.. dok teringat Dr SMS rupanya.