Wednesday, April 30, 2008

Biler Mood Gler Datang

Saat ini aku tengah giler dengan novel romentik komedi (KAJ - Kalau Ada Jodoh by Mimie Afnie) bler baca novel ni teringat kat SUUN by kak NoorSuraya. Aku sebenarnya giler kat watak dalam nvl2 nih...kalau SUUN giler kat Alang Rebus Tak Empuk, KAJ plak dah terjatuh CHENTAAA kat Pyan hehehe. Memang dari dulu lagi aku mmg suka kat lelaki2 yg selamba badak, bleh main gitar, selekeh pendek kata aku suka kat lelaki yg lain dari lain.....aku rasa lelaki2 mcm nih unik...dan yang penting walaupun nampak selamba tapi di jiwer nyer sarat dengan kasih sayang chewaahhh!
Dulu aku pernah ada kawan lelaki yg pandai main gitar & selekeh (dah menepati citarasa jiwa sanubari aku nih..) nama dia Rashid tapi nickname nyer Dot (aku panggil pokedot) kerjanya pon sebagai designer..lukis2 kartun..aku pernah mintak dia lukis muka aku..tapi katanya complicated (ntah2 tak pandai hehehe)...lama jugaklah berkawan sempatlah dihadiahkan aku pemetik gitar (alahh benda plastik kecik tuh bentuk 3 segi) kata Dot kalau aku ilang benda tuh maknanya ilanglah dia dari ingatan aku huhuhu aku kena jaga baik2 (kan dah kata lelaki selamba mmg sarat dengan kasih sayang tersembunyi). Memang btol agaknya kata Dot ilang betol dia sekarang sbb pemetik gitar tu pon dah ilang...tak tau macam mana bleh ilang ....bler baca KAJ terkenang aku kat Dot...nak talipon..tukar nombor agaknya..dulu pernah sekali aku call office dia dah tukar kerja....aiehhh terkenang dulu pagi2 buta Dot terpacak depan pintu pagar umah nak bagi CD lagu apa ntah aku dah lupa...dengan muka tak mandi aku pulangkan CD huhuhu..Dot pernah kata muka ko tak mandi lagi cantekkk (muahahhahaha mmg pelik Dot nih) aiehhh bila dah terputus hubungan teringat plak mana lahh si Dot ni iyerr....
Pastu aku ada lagi sorang kawan lelaki yg sempoi gler...aku kalau bercakap dengan dia guna GUA & LU...hahhaha rockers lah konon...pon boleh main gitar, cipta lagu...nak kata ensem taklah ensem sgt selekeh jugak ada...kalau bercakap dengan aku *ehh sayang lu sehatt arinih* ....pernah time birthday aku dia call nyanyi lagu happy birthday kat talipon...masa tuh aku bleh cakap *lu nyanyi tak sedap lahh*.....tapi dlm ati wahhh seronok dpt kawan mcm nih...sempoi gler....pernah gak dicabarnya aku..kalau aku nak kahwin dengan dia kena tido dengan Iguana yg dia bela....eeeeeeee takder maknanya aku...cicak aku geli inikan pula iguana...
Inilah serba sedikit kisah idop aku dengan kawan2 yg amat slumber...seronok berkawan dgn dia org nih...idop penuh ceria...tapi semua dah tinggal kenangan ajer biler dah terputus hubungan tu yg biler baca novel2 ada watak mamat sempoi sepoi2 bahasa...terus teingat...

No comments: